Märt Treier on Logistikaseminar 2021 päevajuht.

Kusjuures Märt on lootusetu raudteefänn, kes võib vabal päeval istuda rahus ooteplatvormil ja lihtsalt vaadata rongide saabumist, lahkumist.
Mine tea, võib-olla vanemas eas pühendub ta põhjalikumalt rongimudelismile.

Martin Villig on üks Bolti asutajatest. Bolt on vallutanud üle miljoni autojuhiga rohkem kui 150 linna maailmas. Seda kõigest 7 aastaga. Oma panuse on Villig andnud ka üle maailma kasutusel oleva suhtlusvõrgustiku Skype arendamisel.

Kuidas sai Bolt alguse? Millised olid peamised raskused? Mis on edukuse võti? Just nendele küsimustele saab vastuse Logistikaseminaril!

Hugo Osula on Mootor Grupp AS asutaja ning ka ettevõtte juht. Grupi koosseisu kuuluvad näiteks Lux Express, T Pilet, Tallinna Bussijaam, SEBE ning paljud teised ettevõtted.

Milline on reisijateveo tulevik? Kuidas Lux Express kingib reisijatele lisaaega? Kuidas saavutada usaldus rahva seas? Seda kõike kuuleb täpsemalt juba Logistikaseminaril

Tarmo Hõbe on Rally Estonia kommertsdirektor ja Saku Suurhalli tegevdirektor. Lisaks on ta kogunud suure turunduse- ja müügikogemuste portfelli mitmetest Eesti ettevõtetest.

Seminaril räägib Tarmo, kuidas Rally Estonia meeskond korraldas keerulisel perioodil, imekspandavalt lühikese etteteatamisajaga ürituse, mille kordasaatmist peetakse väga märkimisväärseks üle maailma. Sellest kõigest kuuled lähemalt Logistikaseminaril!

Marita Kaidme on Itella personalijuht, kes on senise personalialase karjääri jooksul värvanud oma HR meeskondadega rohkem kui 2000 inimest. Marita osaleb diskussioonipaneelis „Tööturg – mida otsib tööandja töötajas ja vastupidi“.

Selles paneelis tulevad jutuks tööturg, tööandja ja töötaja vastastikused ootused, vajalikud kogemused ja palju muud.

Mihkel Tiits on transpordi ja logistika eriala 4. kursuse tudeng, kes tänu kutse- ja rakenduskõrgharidusõppele on saanud väga palju maailma näha. 
Mihkel on teine osaleja diskussioonipaneelis „Tööturg – mida otsib tööandja töötajas ja vastupidi“.

Õpingute ja reisimise keskel on Mihkel proovinud palju erinevaid ameteid, et leida just endast lähtuvalt see sobiv teekond. Tule kuulama, mida Mihkel oma põneval õpingute teekonnal märganud ja kogenud on!

Kristiina Lõhmus on SEB panga Baltikumi HR projektijuht, kes tegeleb erinevate inimeste arendamisega seotud projektide eestvedamisega. Sealhulgas elukestva õppe põhimõtete juurutamisega, talentide ja juhtide arendamisega, töötajate tehnoloogiaalaste teadmiste parendamisega.

Kolmanda osalejana diskussioonipaneelis “Tööturg – mida otsib tööandja töötajas ja vastupidi” ootame huviga kuulata, mida Kristiina tööandja ja töötaja vahelistes suhetes täheldanud on.

Jan-Erik Puss on diskussioonipaneeli “Mida otsib tööandja töötajas ja vastupidi” viimane osaleja ning Tallinna Tehnikakõrgkooli tootmise ja tootmiskorralduse eriala üliõpilane.

Ta räägib oma kogemustest tööturul töötaja vaatevinklist ja millised on tema ootused tööandjale. Huvitav fakt tema kohta? Jan-Eriku esimeseks töökohaks oli Vembu-Tembumaa, kus teda valiti ka suve parimaks töötajaks.

Tarmo Tael esitab Logistikaseminar 2021 avakõne, ta on pikaajaline logistikaekspert ja töötanud DPDs kui ka Itella Estonias ning hetkel tegutseb partnerina kinnisvaraettevõttes Lumi Capital, kus põhiülesandeks logistikakinnisvara ärisuuna arendamine.

Kas teadsid, et Tarmo Tael on esimese Logistikaseminari korraldaja koos Janek Kivimurruga. Lisaks Tarmole on ka tema vend olnud peakorraldaja. Avakõnes räägibki Tael, milline nägi välja esimene seminar aastal 2000 ning juhatab sisse selle aasta seminari.

Alan Vaht on diskussioonipaneeli „Milline on tulevikukütus maanteel“ viimaseks esinejaks! Ta on AS Alexela juhatuse liige. Tema tulevikuvisioon on klassikalistelt fossiilkütustelt üleminek alternatiivkütustele. Suurt tulevikku näeb ta rohelisel elektril ja elektriautodel.

Huvitav fakt: Alan muretses endale 2020. aasta juulis elektriauto, kuid on isiklikult seda kasutada saanud vaid harvadel juhtudel. Kuna elektriauto on niivõrd lihtsasti kasutatav ja „tankimine“ on sama lihtne kui tolmuimeja seina pistmine, on ta abikaasa elektriauto okupeerinud. 

Margus Vals tuleb kütuse diskussioonipaneeli rääkima elektrist kui alternatiivkütusest. Margus on alates 2014. aastast Eesti Energia juhatuse liige projektide, tehnoloogia ja uue äri valdkonnas. Ta usub, et tuleviku kütus on roheline elekter! 

Kui alla 10% kõigist kasutusel olevatest autodest oleksid elektriautod, kataks see ära Eesti kõige suurema elektritarbimise. Kuna igal aastal vahetub Eesti autopargist paar protsenti, siis on usku, et juba varsti on elektriautode hulk Eestis nii suur, et nende akud võiksid muutuda terve elektrivõrgu jaoks märkimisväärseks ressursiks.

Allar Kahju on kogenenud Eesti logistikaekspert, kes sel aastal asus juhtima Coca-Cola Hellenic Bottling Company logistikaoperatsioonide arendust.

Üritusel räägib Allar suure logistikasüsteemi juhtimisega seonduvatest väljakutsetest ja rõõmudest. Lisaks tuleb jutuks ettevõtte tegevuspiirkonna riikide eripäradest logistika arengutaseme kohapealt. Huvitav fakt: Allar sai oma logistikahuvi pisiku enne ülikooli, tegeledes komplekteerijana ja hiljem transpordi veokorraldajana. Lisaks on ta suureks hobiks investeerimine ja finantsturgudel toimuva jälgimine ja osalemine.

Martin Kuusk on tõeline raudteeajaloo huviline ning selles valguses on ta jäädvustanud raudtee-elu pildile aastast 2000 ja videole aastast 2006. Kokku on ta käinud raudteeajalugu jäädvustamas kümnes eri riigis ning materjali on kokku suurusjärgus 12000 pilti ja 800 tundi videot. Raudteeliiklusest räägib Martin ka oma YouTube kanalil diiselrong, millel on 245000 jälgijat. 

Logistikaseminaril räägib Martin oma kiirest ja vastutusrikkast ametist jaamatöö osakonna juhatajana ning kuidas on see võimalik siduda oma hobiga. Tundub põnev? Tule kuula täpsemalt juba aprillis Logistikaseminaril!

Krister Orgusaar tuleb rääkima, kuidas ta sai juhuslikult tööpakkumise saada laevaagendiks ja see muutis tema tööelu pöördumatult.

Krister räägib lähemalt oma tavalisest tööpäevast, millega tegeleb ning lisaks veel põnevatest seikadest, mis laevadel juhtunud on. Igav kohe kindlasti ei hakka!
Kas sa teadsid, et laev on seaduslik osa sellest riigist, millise lipuriigi all on ta registreeritud?

Ain Laidoja on Eesti Vesinikutehnoloogiate Ühingu juhtaja ning ta astub arutellu Logistikaseminari teise diskussioonipaneelis “Milline on tuleviku kütus maanteel”. juhataja.

Laidoja on puugaasigeneraatorite suur huviline. Ta on elu jooksul sõitnud autodega mis kasutavad alkoholkütuseid nii sädesüütega kui ka kompressioonsüütega sisepõlemismootoris.Lisaks on ta teinud oma laboris mitmeid pürolüüsiõli katseid.

Indrek Pärtel on Lennuakadeemia vilistlane, kes töötab nüüdseks Ämari lennubaasi lennujuhina. Tema vastutusrikas töö nõuab kiiret mõtlemist, otsustusvõimet ja oskust tegeleda mitme asjaga korraga. Ükski päev pole rutiinne.

Kuidas ta selle ametini jõudis? Mis on lennuliiklusteenindus? Milliseid oskuseid see amet nõuab? Kõik lennunduse huvilised saavad seda põnevat teemat lähemalt kuulata ja küsimusi esitada Logistikaseminaril.

Tarmo Maasel on ettevõtte Truck4goods asutaja. Truck4goods mobiili- ja veebirakendus võimaldab tellijatel sisestada kiirelt hinnapäringud enda kaubavedude jaoks. Hinnapäringud sisaldavad piisavalt infot, et vedajad saaksid koheselt edastada sobiva hinnapakkumise.

Kas ekspediitorit on üldse enam vaja? Mis on kaubavedude tulevik? Kas kaubaveod digitaliseeritakse? Tule Logistikaseminarile ja saa vastused nendele küsimustele!

Peep Põldsamm on Levikomi tegevdirektor, kes tutvustab üleriigilist Asjade Interneti võrgu operaatorit NORAneti. Asjade Internet ehk IoT (Internet of Things) on võrgustik, mis sisaldab internetiühenduses olevaid seadmeid, mille toimimine põhineb andmete kogumisel ja omavahelisel andmevahetusel. Andmevahetus on võimalik tänu 5G levile. 

Mis teeb 5G tuleku nii eriliseks? Kuidas 5G mõjutab logistika tulevikku? Millised on 5G kohta levinumad vandenõud? Kõike seda kuuleb täpsemalt Logistikaseminaril!